Forfatter |
Sort skærm... |
Geek
Brugere
Antal indlæg: 22
Bopæl: Ballerup
Lagt på d. 05-11-2009 16:46 |
|
|
Er jeg den eneste som i dag oplever sort skærm på b.la.:
- TV2 NEWS
- TV2 SPORT
- MTV
- VH1
+ mange andre kanaler.
Vel at mærke kun på de digitale kanaler.
Kan sagtens modtage dem analogt.
Mvh
Geek |
|
Forfatter |
RE: Sort skærm... |
Rapanden
Brugere
Antal indlæg: 38
Bopæl: Magleparken 190
Lagt på d. 05-11-2009 17:30 |
|
|
Nej Du er absolut ikke den eneste. Jeg har talt 23 nu sorte (krypterede) kanaler i forhold til de kanaler, vi kunne modtage 1. november.
Det kunne være, man skulle prøve en anden netværkskode. |
|
Forfatter |
Geek
Brugere
Lagt på d. 05-11-2009 17:33 |
|
|
Suk, hvad er det lige der sker med de kanaler!
Hvilket ID vil du foreslå?
Har tidligere benyttet 1151.
Mvh
Geek |
|
Forfatter |
jlc
Brugere
Antal indlæg: 7
Lagt på d. 05-11-2009 20:12 |
|
|
Samme oplevelse her.
Bor i BBB - så ringede til afd. best. og spurgte om de kendte til at vi havde rykket rundt på noget - nixen, de har ikke så meget forstand på noget var svaret.
Men de havde dog havt 2 andre nede som også havde problemer.
Jeg valgte derfor at fejlmelde det til DKTV - som først begyndte at fortælle mig at vagten normalt kun kørte på "must carry" kanaler.
Jeg fortalte at det var ikke hvad vi lige havde fået af vide på generalforsamlingen - men han kunne ikke lige se hvad han skulle gøre.
Da jeg så (desværre) kom til at nævne at de "analoge" signaler virkede - var der jo slet ingen grund til for ham at køre - så kunne folk jo bare kigge på dem.
Han ville så fejlmelde vores anlæg til i morgen.
Jeg kan måske godt forstå hans synspunkt - meeen... vi betaler nu for en serviceaftale, hvis man nu noget man gerne vil se eller optage i digital kvalitet, så ved jeg ikke om jeg synes det er ok at vagten selv vælger om det er noget han "gider" køre på.
Men i kort udgave.....
3+
Disc
Disney
og mange andre var også sorte her |
|
Forfatter |
Geek
Brugere
Lagt på d. 09-11-2009 19:08 |
|
|
Nogen herinde der kan give en updater på hvad der sker med de digitale kanaler, som lige pt. er sorte?
Mvh
Geek
Redigeret af Geek d. 09-11-2009 19:09 |
|
Forfatter |
Geek
Brugere
Lagt på d. 09-11-2009 19:08 |
|
|
Nogen herinde der kan give en updater på hvad der sker med de digitale kanaler, som lige pt. er sorte?
Mvh
Geek |
|
Forfatter |
jlc
Brugere
Antal indlæg: 7
Lagt på d. 09-11-2009 19:31 |
|
|
Hej Geek
Jeg fik fat i Claus den anden aften, og han var meget flink til at prøve at få en digitaltv-svagtfattende person (mig) til at forstå lidt af hvad der sker pt.
Men i korte træk - det jeg forstod - er AUH igang med at få lagt YouSee ind istedet for den løsning vi har pt. (se også det indlæg Claus har lavet fra AUH - på forsiden).
De mangler dog lige at BBB rykker lidt, så de også får informeret deres beboere, og det skulle ske via et infomøde, som han også nævner i indlægget.
Når det er sket - skulle der komme en urafstemning - men Claus var dog stadig af den opfattelse at vi måske kunne være klar i udgangen af denne måned.
Jeg kan kun opfordre til at man deltager på det infomøde som jeg regner med bliver afholdt snart.
Hilsen
Jlc
Redigeret af jlc d. 09-11-2009 20:00 |
|
Forfatter |
Geek
Brugere
Lagt på d. 13-11-2009 19:48 |
|